Sunday, September 09, 2007

Παραδοθήκαμε??


Χθες είχα μια συζήτηση με κάτι φίλους για τις εκλογές.
Και όχι γενικά για τις εκλογές, για το τι θα ψηφίσει ο καθένας μας.
Όλοι έχουμε τις πολιτικές μας πεποιθήσεις και τα πιστεύω μας.
Όλοι πιστεύουμε και ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο.
Πώς όμως το δείχνουμε αυτό?
Έβαλα λοιπόν μια ερώτηση στο τραπέζι :
Αν ξέρατε ότι κάποιο κόμμα (από τα μεγάλα αυτά που έχουμε σιχαθεί λίγο πολύ όλοι μας), αφού σχηματίσει κυβέρνηση θα ακολουθήσει μια γραμμή πολιτικής η οποία θα ήταν πολύ συμφέρουσα για εσάς, σε προσωπικό επίπεδο και κατά τα άλλα θα χάραζε την ίδια πορεία για όλα τα υπόλοιπα που αφορούν όλους μας, θα το ψηφίζατε????
Οι περισσότεροι είπαν ναι!!
Και είναι γεγονός. Όπως γίνεται πάντα στην Ελλάδα (αν και προσωπικά νομίζω ότι γίνεται παντού..) όλοι με το συμφέρον!!
Το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι είμαστε τόσο μπουχτισμένοι και τόσο σίγουροι ότι τα πράγματα ΔΕΝ θα φτιάξουν ποτέ, που έχουμε σταματήσει να ασχολούμαστε με το θέμα. Παραδοθήκαμε!! Όλοι κοιτάζουμε να είμαστε εμείς βολεμένοι και οι λοιποί … περαστικά τους!
Βγάλτε με ψεύτρα pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............................

6 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Δεν παραδοθηκαμε...Αγανακτησαμε....

occhiata said...

Αγανακτήσαμε..το δέχομαι!!
Την αντίδραση στην αγανάκτηση δεν βλέπω...

ΣΠΙΘΑΣ said...

Οχι δα, τόση απολυτότητα.
Ολοι;
Ενας, αν υπάρχει, μην τον προσβάλλεις.
Εκανα επίσκεψη λόγω ενός σχολίου σου στο
πρέζα tv.
"Αντιδρά η νεολαία " και είπα να περάσω να
πώ ευχαριστώ για το κοπλιμέντο.
Για το "νεολαία", (οχι για το αντιδρά).

occhiata said...

Σπίθα δεν ήθελα να προσβάλω κανέναν. Απλά θέλω αποδείξεις για την ύπαρξή του..
Παρακαλώ για το κοπλιμέντο ;)

ΣΠΙΘΑΣ said...

Αποδείξεις υπάρχουν, κάθε μέρα, δίπλα μας.
Είναι στην κρίση του καθενός μας, να δεί.
Επετρεψέ μου, αλλά δεν θέλεις να δείς.
Δεν έχουμε το δικαίωμα να απαιτούμαι,να μας απόδείξουν.
Μοιάζει, λιγο, σαν εφοριακή απαίτηση.
Μπορείς να έχεις την γνώμη σου και εγώ τη δική μου, απλά διαφωνούμε.
Το θέμα, για μένα, δεν είναι η διαφωνία.
Δεν μ'αρέσει, όμως, αυτό που θα πώ.
Μιλάς,απο καθέδρας και η απαίτηση αυτή υποδηλώνει μία αλλαζονεία.
Δεν κάνω συζητήσεις για αντιπαράθεση.
Απλώς μιλώ "μήπως και ΔΕΝ με ακούσουν",
όπως λέω σε κάποιο στίχο μου.
Δεν επιδιώκω να πείσω κανένα, πρόκειται περί αυταξίας,
Φιλικά..
και μην τ'ακούς,αν δεν σ' αρέσουν.

occhiata said...

Σπίθα..μη μου συγχύζεσαι!
Ότι διαφωνούμε είναι γεγονός. Δεν απαιτώ από κανέναν τίποτα. Απλά έχω χάσει λίγο την πίστη μου στους ανθρώπους.
Τουλάχιστον στο δικό μου blog μπορείς να διαφωνείς όσο θες, ακρεί να γίνεται σε κόσμια πλαίσια!
Πολλά δεν μου αρέσουν αλλά τα ακούω όλα. Έτσι "διδάσκομαι"..