Wednesday, January 05, 2005

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!

Επέστρεψα και΄γω και σιγά-σιγά μπαίνω στη ρουτίνα της Αθήνας (έχουμε βέβαια και τα Θεοφάνεια που γιορτάζει ο μπαμπακουλίνος μου και έχουμε τραπέζι, που σημαίνει..φαγητό και άλλο φαγητό! Από βδομάδα δίαιτα..καλά όχι δίαιτα απλά λίγη..εγκράτεια)!
Να γράψω λοιπόν ότι πέρασα υπέροχα, παρόλο που διαπίστωσα ότι για κάποιους, το δικό μου "υπέροχα" μεταφράζεται ως...βαρετά! " Μα είναι δυνατόν να είσαι τόσες μέρες κάπου και να μην πας πουθενά??Ούτε για ένα ποτό??" Είναι και μάλιστα είναι και πολύ ωραία!!Βρήκα και το πνεύμα που έψαχνα..
Ήμουν στο χωριό μου (ναι είμαι από χωριό η βλάχα και πολύ περήφανη!) μαζί με την μεγάλη μου οικογένεια θείους, θείες και αγαπημένα ξαδέρφια..Μεγάλο σόι, το καθημερινό μας τραπέζι έμοιαζε γιορτινό και λίγο κρασί παραπάνω το έκανε.. γλέντι!
Τζάκι, βιβλία, καφέδες, κρασοκατανύξεις (γιατί έχουμε και δικό μας κρασί..) ζυμωτό ψωμί (καψαλισμένο στο τζάκι..τί να πώ!), κουβεντούλα απλή, "κοινωνικά σχόλια", στιγμές τρελής χαζομάρας από αυτές που ο καθένας λέει ότι του κατέβει και το κάθετί μετατρέπεται σε αστείο, με το οποίο άλλες στιγμές μόνο γέλιο δεν θα προκαλούσε (cd = compact disk..στα ελληνικά συμπαγής δίσκος...όοοοοοχι..συμπαγής ντίσκος για να ταιριάζει..σι-ντι!! Χμμμ δεν γέλασε κανείς ε???)!
Εκεί με φωνάζουν "αγκαλίτσα".. και ήμουν στον παράδεισό μου..Όλο αγκαλιές, φιλιά, χαμόγελα και αγάπη...αγάπη...αγάπη (όσο και χαζορομαντική να δείχνω..)!!
Τι να το κάνω το έξω όταν έχω τόση αγάπη και τόση χαρά μαζεμένη σε ένα μικρό πέτρινο σπίτι?? Και με τζάκι! Και αν δεν είναι αυτό το "εορταστικό πνεύμα" τότε τί είναι???
Καλά μας μπήκε το 2005 καλά να μας συνεχίσει λοιπόν!

P.S. Μου έκανε εντύπωση ποσό πολύ βιαζόμουν να μπω και να δω τί έχει γραφτεί τις μέρες που έλειψα και σε πόσους ήθελα να γράψω τα χρόνια πολλά και τις ευχές μου!Περίεργο..να "νοιάζεσαι" για ανθρώπους σχεδόν άγνωστους για σένα..Ευχαριστώ για όλες τις ευχές και ανταποδίδω (ακόμα και αν έχω παραλείψει μερικούς)!

2 comments:

boyblue said...

hey!
welcome back!
καλή χρονιά/χρόνια πολλά και να χαίρεσαι τον μπαμπά σου!

araxtos said...

Γεια σου «αγκαλίτσα» Χρόνια Πολλά σε όσους αγαπάς (άρα και σε μένα) χε χε
είδες που γέλασα?
Τώρα τι άλλο να πω? Ότι περίμενα το ποστ σου? Ε ναι το περίμενα...όπως περιμένω και το επόμενο...και το μεθεπόμενο...
Έχεις μερικούς φαν, ένας είμαι και γω.
Δεν έχει ποίημα σήμερα...χάθηκε η έμπνευσή μου...μετά από τόση απουσία...
σκέφτομαι να το γυρίσω στο «πεζό» ... χε χε ...307
(Φταίει και το τζάκι για τις σαχλαμαρίτσες μου).