Saturday, August 04, 2007

Πάει καιρός....

Πάει καιρός λοιπόν από τότε που έγραψα το τελευταίο μου post....
Αρκετός θα έλεγα!!
Δεν μπορώ να γράψω καμμιά δικαιολογία γιατί..
Φυσικά και δεν το ξέχασα, φυσικά και διαβάζω ακόμα κάποια blogakia που από τότε μου είχαν κάνει εντύπωση! Δεν γράφω πάντα σχόλια..
Δεν μπορώ να γράψω καμμιά δικαιολογία γιατί..
Και ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι που μου στέλνουν σχόλια ακόμη και τώρα...
Ξαναμπαίνω στο blogaki μου και διαβάζω.. σχόλια, κείμενα, παλιά, καινούργια...
Δεν το είχα αντιληφθεί έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι τώρα!!
Ημερολόγιο!! Διαβάζω αυτά που είχα γράψει τότε..με άλλα κλαίω..με άλλα γελάω.. με όλα όμως θυμάμαι!!
Όμορφο συναίσθημα να διαβάζεις αυτά που κάποτε σε είχαν κάνει να γράψεις τα "σώψυχά" σου!! Όμορφο και περίεργο συνάμα.
Και να' μαι πάλι..
Δεν ξέρω αν θα συνεχίσω να γράφω...
Θυμήθηκα όμως το παλιό συναίσθημα..και είναι αν μη τι άλλο..ανακουφιστικό!!
Γειά σου και πάλι λοιπόν blogaki μου.. Δεν σε ξεχνώ ποτέ!!
Και τώρα ξέρω ότι αραιά και πού θα ανατρέχω στις σελίδες σου να θυμηθώ αυτά που η ζωή με έκανε να ξεχάσω..(κατά κάποιο τρόπο, χωρίς να γίνομαι μελό)!!

2 comments:

araxtos said...

Καλώς μας ξαναήλθες στα παλιά σου λιμέρια μικρή μας occiata...

Σίγουρα θα έχεις πολλά νέα να μας πεις από τον ...έξω κόσμο...

araxtos & ma bonne amie

occhiata said...

Καλώς σας βρίσκω καλέ μου φιλενάδε..
Νέα πολλά όντως...Αν θα τα πω δεν ξέρω...Κάποια σίγουρα!!