Sunday, July 24, 2005

19,30/7 ????

Είχα δει ένα όνειρο τον Απρίλιο..
Είχα δει λοιπόν ότι ήταν 19 Ιουλίου, ήμουν χαρούμενη χωρίς να ξέρω το γιατί και περίμενα αγωνιωδώς την 30η Ιουλίου..
Δεν μπόρεσα να καταλάβω τίποτα και με έπρηξαν και όλοι να τρέξω να αγοράσω λαχεία, να παίξω τυχερά παιχνίδια με αυτούς τους αριθμούς κ.λ.π.
Δεν έκανα τίποτα. (Λες να πέταξα την τύχη μου απ'το παράθυρο..??)
Ήρθε λοιπόν η 19η και το μόνο συγκλονιστικό που συνέβη ήταν η επίσκεψη ενός γνωστού - φίλου απ΄το πουθενά. Απλά περνούσε (εγώ βρίσκομαι στην άκρη του πουθενά..) και κάθησε για έναν καφέ. Του είπα για το όνειρο και γέλαγε...Εκτός ότι ο Ν. ήρθε την 19η out of the blue..την 30η κυρίες και κύριοι έχει γενέθλια! Μου είπε επίσης ότι κάποια στιγμή τον Απρίλη ήταν κάπου και συζητούσαν για διακοπές και έλεγε ότι εκείνη την εποχή (δηλαδή γύρω στα γενέθλιά του) θα βρίσκεται προς τα μέρη μου και τί καλά που θα ερχόταν να με δει....!!
Και πες ότι σήμαινε αυτό το όνειρο μου..γιατί να το δω?? Σιγά το πράγμα..Εδώ δεν βλέπω όνειρα για κοντινούς μου ανθρώπους, είδα για το πότε θα με επισκεπτόταν ο Ν. και πότε έχει γενέθλια??
Τί να πεις??
Απλά θα περιμένω και την 30η...(λες να πάρω και ένα λαχείο??)

5 comments:

vanesssa said...

Μήπως πρέπει να επαναπροσδιορίσεις το ρόλο του Ν. στη ζωή σου???
Μπορεί να είναι ο άνθρωπός σου!

occhiata said...

Vanesssaki..με τίποτα!
Λένε ότι εμείς οι γυναίκες νιώθουμε έλξη για άντρες με χρώμα ματιών ίδιο με του μπαμπά μας (έτσι λένε)και πρόσφατα διάβασα ότι θέλουμε να έχουμε δίπλα μας ανθρώπους που μιλούν με την ίδια ταχύτητα με εμάς! Ο Ν. λοιπόν εκτός του ότι είναι γενικά εκτός τόπου και χρόνου, του μιλάς και δεν έχει μάθει να "ακούει"... μιλάει..γρήγορα!Και μπαταρίες non stop με μοτεράκι να μου έβαζαν..πάλι δεν θα τον έφτανα!! Άσε..θα πάρω ένα λαχείο καλύτερα!!

eryx-t said...

Τί καλά που θα ήταν να είχαμε ερμηνεύσιμα σημάδια οιωνούς για τα πράγματα που θα συμβούν!
Τί καλά που θα ήταν να σήμαιναν όλα κάτι!

[Κι ακόμη τί καλύτερα που θα ήταν να κερδίζαμε το λαχείο!!!]

xryc agripnia said...

Τοσους μηνες μετα....αραγε τι να'γινε?

kapouti said...

[ΑΣΧΕΤΟ]
= = =
ΟΛΑ Η’ ΤΙΠΟΤΑ!
(τραγουδά ο Γιάννης Πάριος)
ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΤΗ ΖΩΗ, ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΚΙ’ ΕΣΥ,
ΚΙ’ ΕΧΩ ΚΑΠΟΥ ΚΙ’ ΕΓΩ ΝΑ ΠΙΑΣΤΩ ΝΑ ΣΩΘΩ,
ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΟΙ ΚΙ’ ΕΧΘΡΟΙ ΜΕ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΚΙ’ ΑΥΤΟΙ
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΚΙ’ ΕΣΥ.
ΟΛΑ Η’ ΤΙΠΟΤΑ.
= = =
ΕΓΩ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΟ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ, ΤΥΧΑΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΣΑ – ΣΚΟΝΤΑΨΑ ΠΑΝΟ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚΑΚΙ ΣΟΥ.
ΚΑΘΙΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ [ΣΧΕΔΟΝ] ΟΛΟ… ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.?;