Tuesday, February 01, 2005

Καμάκι....

Χθες ήμουν σχεδόν όλη τη μέρα στο αυτοκίνητο..από Μαρούσι Μεταμόρφωση, μετά Πειραιά, μετά Ν. Κόσμο και μετά πάλι Μαρούσι...κίνηση...χαμός!
Όπως ήμουν κολλημένη στην Κηφισίας, στο ράδιο βάζει U2 -With or without you- ομολογώ ότι πρέπει να εκνεύρισα πολύ τους γύρω μου από την ένταση που ανέβασα..τί να κάνω..στον κόσμο μου εγώ..και ξαφνικά γυρνάω και βλέπω δίπλα μου ένα αυτοκίνητο με έναν, ομολογώ πολύ εμφανίσιμο νεαρό, ο οποίος είχε χαζέψει..εμένα!! Χαμογελώ και φεύγω (άνοιξε και ο δρόμος..)!
Και έχω και ένα βασικό ελάττωμα με το αυτοκίνητο, τρέχω! Και μάλλον προκάλεσα τον νεαρό οπότε άρχισε να με κυνηγάει.. Στο ύψος του Χαλανδρίου βρίσκεται ξαφνικά πίσω μου, αναβοσβήνει τα φώτα και βγάζει δεξί φλας! Γελάω και βγάζω φλας αριστερό.. έρχεται δίπλα... με κινήσεις των χεριών μου ζήτησε να πάμε για καφέ (?) Τσου...απαντώ (πάλι με χέρια)! Please κάνει αυτός... τσου πάλι εγώ.. Χαμογελάει, χαμογελάω και κουνάμε τα χέρια για το αντίο!!
Μου ήρθε στο μυαλό το παλιό τραγούδι της Μάνου (?) "Καλή σου νύχτα φίλε μεσ'την αγκαλιά της.." (δεν ξέρω πως το λένε..αυτό με το κατσαριδάκι!!)
Βρε λες να ήταν ο άντρας της ζωής μου και 'γω να τον αρνήθηκα??...(χαχαχα)!!!

12 comments:

boyblue said...

hey!
καλό μήνα!
λες να'ταν αυτός?
μπορείς να γράψεις στο 'i saw u' στην athensvoice να δεις...

evee said...

εκτός αν γράψει αυτός!

occhiata said...

θα συμφωνήσω με breath...ας γράψει αυτός!!
(δεν το ήξερα πάντως, γέλιο..arena thanks!!)

φακίρης said...

"...είσαι αλληνής και φέυγεις ούτε ξέρω που θα πας,
καλη σου νύχτα φίλε μες την αγκαλιά της"
αφροδίτη μάνου, νυχτερινή εκπομπή. (σε περίπτωση που κανείς το είχε απορία..)
πλάκα έχουν πάντως αυτά τα σκηνικά. και πολυ ωραίο τραγουδάκι επίσης.

libertarian said...

Ερώτηση... Εφόσον σου άρεσε γιατί δεν δέχθηκες;

Άβυσσος η ψυχή της γυναίκας... ;-)

occhiata said...

Φακίρη..ευχαριστώ! Όντως το είχα απορία..:)
Όσο για σένα Libertarian..ποιο θηλυκό σ'έκανε να λες για τις ψυχές μας?? (διάβασα και άλλο ένα comment σου..παρομοίου)!
Επιτέλους μη μας βάζετε όλες στο ίδιο καζάνι...
"Βράζουμε" η καθεμία..διαφορετικά!!

thalis said...
This comment has been removed by a blog administrator.
thalis said...

και μετά σου λένε "δεν υπάρχουν άντρες", "δεν μας κολάνε", "εγώ τον άντρα τον θέλω κυνηγό"...
ΚΑΙ να γράψει και στην AV... και άμα γράψει; τότε μπορείς να ζητήσεις να σου γράψει ένα ερωτικό μήνυμα σε πανώ που το κάνει βόλτα αεροπλανάκι ή μήπως να διακόψει τον αγώνα Ελλάδας-Δανίας μπαίνοντας γυμνός στον αγωνιστικό χώρο;

libertarian said...

beh, e’ una lunga storia…
Di quale commento stai parlando?

Δεν μας είπες όμως... με την απορία θα μείνουμε βρε παιδί μου, όπως ο νεαρός (έπρεπε να επιμένει λίγο ακόμα για να σε ψήσει–βράσει-τηγανίσει; :-).
Έτσι εγκυκλοπαιδικά ρωτάω, σε περίπτωση που μας τύχει κάτι αντίστοιχο αν «στατιστικά» (τώρα τι στατιστική είναι αυτή με έναν ερωτηθέντα είναι άλλο θέμα...*) θα είχαμε πιθανότητες; Έκανε κάτι στραβό στην προσέγγιση του και δεν του έδωσες την ευκαιρία να σε/τον γνωρίσει(ς) ή απλά ντράπηκες να βγεις με έναν παντελώς άγνωστο, -πλήν όμως εμφανίσιμο- νεαρό;

*ρε γμτ κάπου είχα διαβάσει για ένα sci-fi μυθιστόρημα όπου η τεχνολογία είχε φτάσει σε τόσο υψηλά επίπεδα όπου με τα μηχανήματα τους και τους εξελιγμένους αλγορίθμους τους μπορούσαν να βγάλουν τα αποτελέσματα των εκλογών με input μονάχα μια ψήφο! Τύφλα να έχει ο ειδικός εκλογολόγος του Mega με τα exit-poll του :Ρ

occhiata said...

Libertarian quello che avete scritto per il partito del bachelor.
Ho molto tempo libero. Se desiderate parlare della storia lunga spediscalo per posta!
Όσο για την απορία (και για τον Thali).. στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν είχα χρόνο.. αλλά το point ήταν πως μπορεί να σε κολακέψει ένας άγνωστος και φαντάζομαι και το αντίθετο..
Αυτά!!

libertarian said...

"è una lunga storia..." è un modo elegante per dire "non voglio raccontarla" :-)

I got the point, όντως ακόμα και ένα στιγμιαίο χαμόγελο μιας περαστικής μπορεί να σου φτιάξει την διάθεση. Πόσο μάλλον αν σε φλερτάρει. Ήταν κάτι ωραίο και αναπάντεχο.

Έχεις δέι το Serendipity με τον John Cusack; Μπορεί και να ήταν ο άνδρας της ζωής σου... και εσύ να τον απέρριψες επειδή δεν είχες χρόνο! Επίσης μου έρχεται στο μυαλό το slinding doors. Ένα μικρό γεγονός φτάνει για να αλλάξει εντελώς την ροή της ζωής μας.

occhiata said...

Come desiderate..
Sono qui...
you got the point. Τα έργα τα έχω δει και τα δύο.. το sliding doors κατέληγε, ότι είναι να γίνει θα γίνει..!!