Friday, June 17, 2005

Αθήνα?? Ευχαριστώ δεν θα πάρω....

Ναι όντως σε ξέχασα καλό μου blog...
Δηλαδή για να σου πω και την αλήθεια..να σε ξεχάσω δεν γίνεται, απλά σε παραμέλησα για λίγο (έως αρκετό) καιρό!! Και δυστυχώς δεν μπορώ να σου υποσχεθώ ότι αυτό δεν θα ξαναγίνει..(τουλάχιστον είμαι ειλικρινής!!)
Ήρθα και πάλι στη θερινή μου κατοικία (αρκετό καιρό τώρα) και για άλλη μια φορά συνειδητοποιήσα την ομορφιά της. Την ηρεμία και την γαλήνη.
Θα ανατρέξω στις "σελίδες" σου bloggaki μου για να θυμηθώ τί σου είχα γράψει πριν από ένα χρόνο!!
Πάντως φέτος, όλα μου φαίνονται αλλιώς.. Πιο ήρεμα, χωρίς άγχος και φοβίες..αλλιώς!! Να φταίει το ότι μεγαλώνω..να φταίει ότι πλέον το μέρος το θεωρώ δεύτερο χωριό μου, δεύτερο σπίτι μου..?? Τους γνωστούς και φίλους δικούς μου ανθρώπους..Πάντως το χαμογελάκι το έχω. Ναι bloggaki μου το έχω!! Μπορεί να συμβαίνουν διάφορα δυσάρεστα, αλλά...έτσι είναι η ζωή!!
Γεμίζει το φεγγάρι αυτές τις μέρες. Χθες βράδυ βγήκα στην αυλή, ποτάκι και φεγγαράκι με πορτοκαλοκόκκινο κύκλο γύρω του και μερικά γλυκά συννεφάκια, ίσα ίσα για να κάνουν την εικόνα ομορφότερη. Μουσικούλα από αγαπημένο φίλο, με στίχους σαν ...
"Μπορεί και όλα να φτιάξουνε μπορεί
μπορεί να φύγει η νύχτα και η σιωπή
μια όμορφη ανατολή να ξαναρθεί..."
Είναι δυνατόν bloggaki μου, με όλα αυτά να μην χαμογελώ??

Και για όποιον ενδιαφέρεται...
Δεν ξεχνώ...απλά ζω για λίγο στην δική μου Πανσέληνη Χώρα!!

3 comments:

Oneiros said...

Καλώς σε ξαναβρήκαμε' να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι :-)

occhiata said...

Ευχαριστώ!!Ευχαριστώ πολύ και υπόσχομαι να κάνω ότι καλύτερο για το καλοκαίρι μου, όσο και αν άλλες "δυνάμεις" προσπαθούν για το αντίθετο...γκρρρρρ
Εύχομαι να κάνετε το ίδιο και για το δικό σας..!! (Θα πω στις δικές μου δυνάμεις εσάς να μην σας..βασανίσουν!!)

boyblue said...

welcome back!
αντε να γεμίσουμε τις μπαταρίες
..και πάμε για άλλα
x