Thursday, June 30, 2005

Διακοπτάκι??

Ένα από τα ελαττώματά μου είναι, δυστυχώς για μένα και για τον περίγυρό μου, ότι είμαι κυκλοθυμική!!
Αλλάζω διάθεση γρηγορότερα απ'όσο αλλάζω (όχι χρώμα μαλλιών..ούτε πουκάμισα..ούτε άντρες..) σκέψεις στο μυαλό μου.
Δεν το κάνω επίτηδες..απλά γίνεται. Και όχι ότι δεν έχω προσπαθήσει να το αλλάξω και ακόμα προσπαθώ. Το κακό είναι ότι δεν καταφέρνω πολλά, τουλάχιστον όχι πάντα.
Σήμερα λοιπόν είναι μια από αυτές τις μέρες...που ξυπνάς το πρωί..σκέφτεσαι τη μέρα σου..χαμογελάς..πίνεις τον καφέ και μετά...τσουυυυυυπ το κατσούφιασμα. Από όσο έχω ψάξει να δω τί φταίει, μάλλον είναι κάποιες σκέψεις οι οποίες γίνονται με ταχύτητα αστραπής, που δεν προλαβαίνω ούτε να τις πάρω χαμπάρι!! Ναι δυσάρεστες σκέψεις!
Κατσούφιασμα λοιπόν και καμιά απάντηση στην ερώτηση.."Τί έχεις βρε σήμερα??" Τίποτα. Δηλαδή όχι τίποτα, κάτι..αλλά δεν ξέρω τί. Μα είναι αυτή απάντηση να δώσεις?? Σκας ένα χαμογελάκι..όσο βγαίνει τέλος πάντων...και αποφεύγεις διακριτικά τις τυχόν αναλύσεις!!
Ευτυχώς που υπάρχεις και εσύ blogaκι μου..που δεν ρωτάς τίποτα, όπως και να είμαι ότι και αν έχω εσύ εδώ..
βράχος!!
Αν έχει ήδη ανακαλυφθεί διακοπτάκι ειδικό στον εγκέφαλο ή που να προσαρμόζεται κάπως για τέτοια χρήση (on = smile without thinking, off= do whatever you want)..ας με ενημερώσει και μένα κάποιος!!(γιατί ως γνωστόν δεν τα πάω και καλά με την νέα τεχνολογία...φαίνεται άλλωστε και από το blog μου..σκέτο ροζ χωρίς τίποτα να το στολίζει..sorry blogaki!)

3 comments:

araxtos said...

Βρε καλώς την φίλη μου (επιτρέπεις? thanks)
την occhiata.

χαίρομαι όταν είσαι εδώ,
αλλά και όταν δεν είσαι θα έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις.

Δεν υπάρχει διακοπτάκι παρά μόνο κεντρικός διακόπτης που άμα τον κλείσεις κλείνεις και τις χαρές...
οπότε...
αστον ανοιχτό καλύτερα!



Φιλιά

araxtos & light

occhiata said...

(Σου επιτρέπω! Welcome)
Για τον διακόπτη..., απλά έλεγα μήπως και έχει βγει κανά νέο μοντέλο και δεν το ήξερα...
Καλύτερο..όχι πάντα, κάτι να κάνω σίγουρο!!
Φιλιά!!

occhiata & με πολλά λιπαρά!!

eryx-t said...

Κι εγώ στεναχωριέμαι όταν βρίσκω τον εαυτό μου να "κυκλοθυμεί". Και έχω την εντύπωση ότι συμβαίνει αυτό συχνότερα απ'ότι θα έπρεπε.
Όσο για διακοπτάκι χαμόγελου... νομίζω είναι απλά θέμα πρακτικής και εξάσκησης. Αν χαμογελάς στους ανθρώπους, αισθάνονται κι αυτοί καλύτερα και σου επιστρέφουν κάτι από αυτό το καλύτερα. Όχι όλοι βέβαια, αλλά δεν πειράζει, είναι κι ένας τρόπος να ξεχωρίζεις αυτούς που είναι ανεπίδεκτοι χαμόγελου. Κάτι περίεργο συμβαίνει με αυτούς...