Monday, October 25, 2004

Γυναικεία....bachelor!!!

Και βέβαια το κάνουν και οι γυναίκες..ήρθε η "μόδα" και στην Ελλαδίτσα μας!! Όχι μόνο μόδα..must πλέον..
-Δεν θα κάνεις bachelor???? είπαν στην ξαδέρφη μου η οποία παντρεύεται το Σάββατο!! Και φυσικά τρέχει η κακομοίρα η occhiata να βγάλει πρόγραμμα για 14 (ναι ναι τόσες..) τρελές γυναίκες, άλλες παντρεμένες, άλλες μόνες, άλλες δεσμευμένες, άλλες ξενέρωτες (απ' όλα θα έχει ο μπαξές!) να κάνουμε το "bachelor"!
Και εντάξει... τα αρχικά εύκολα.. Φαγητό!! 14 τρελές να τρώνε όλες μαζί.. το μετά επίσης εύκολο..
κάπου για χορό..ελληνάδικο, γιατί οι 14 (και εγώ μέσα) θέλουν να χορέψουν! Και όχι μόνο να χορέψουν..να τα σπάσουν!!(εγώ βέβαια θα τις πάω σε ρεμπετάδικο..)! Και το κλείσιμο της βραδιάς εύκολο... Πρωινό (ναι πρωινό γιατί οι παντρεμένες ιδίως έχουν να δουν το ξημέρωμα έτσι κάτι αιώνες..το ζητήσανε δεν φταίω!)σε ένα καλό ξενοδοχείο με μπουφέ και κυριλέ πράγματα (γιατί είμαστε και ψώνια...)Μου ξεφεύγουν όμως κάτι λίγες ώρες...τις οποίες μου ζητούν να τις καλύψω με αντρικό ... ξεβράκωμα!Πώς μπορείς να διασκεδάσεις με κάτι τέτοιο?? Δεν λέω κάποιο ενδιαφέρον θα έχει (εμπειρίες..) αλλά...???
Είμαστε εμείς οι γυναίκες για τέτοια πράγματα?? Τα θέλουμε?? Και αν ναι..γιατί έχουν κλείσει όλα σχεδόν τα στριπτητζάδικα με το ladies να τα χαρακτηρίζει (γιατί κάναμε και την έρευνά μας..)!!
Δεν ξέρω τελικά τί θα κάνω..(και θα φάω και κατσάδιασμα από 13 τρελές..)!
Τις εμπειρίες μου ελπίζω να είμαι καλά να τις αποτυπώσω εδώ!!!
Πείτε πάντως (αν αξιωθεί κανείς να διαβάσει..) ιδέες έχω λίγο χρόνο ακόμα...πείτε..πείτε...γράψτε...

2 comments:

arkoudos said...

Αχ βρε occhiata... ψάχνεις για ιδέες, αλλά εγώ είμαι ίσως το ποιό ακατάλληλο άτομο να βοηθήσω (ούτε barchelor σε άντρα δεν έχω κάνει)...

Δεν ρωτάς προς titania μεριά; Ψαγμένη είναι, κάτι καλό θα έχει να προτείνει...

libertarian said...

"Είμαστε εμείς οι γυναίκες για τέτοια πράγματα?"

Πολύ παράξενες είστε βρε παιδί μου...

1) Σας αρέσουν οι άνδρες;
2) Σας αρέσει το ανδρικό σώμα;
3) Σας αρέσει το γυμνό ανδρικό σώμα;

1-->2-->3-->στριπτιτζάδικο

α) δεν το έχετε ξανακάνει
β) θα έχει γέλιο
γ) θα σας αρέσει το θέαμα για τους λόγους 1,2,3

α+β+γ=must go