Wednesday, October 13, 2004

"HAPPY" ..(όντως) BIRTHDAY!!

Να'μαι πάλι....
Πίσω στην Αθήνα!! Και δυστυχώς εδώ δεν έχω την πολυτέλεια του υπολογιστή (μόνο Laptop και αυτό μια στις τόσες..) και δυστυχώς ούτε τον χρόνο να απολαμβάνω την ησυχία και την έμπνευση να γράφω, αλλά και να διαβάζω διάφορες..."ομορφιές"!!
Το υπόσχομαι όμως στον εαυτό μου κάθε φορά που θα νιώθω ότι χρειάζομαι να γράψω (ή να διαβάσω) θα βρίσκω τον τρόπο..
Είχα γενέθλια χθες (12/10/??) (ζυγουδάκι..) να με χαίρονται όσοι πραγματικά με αγαπούν και με νοιάζονται...
Πάει και άλλος ένας χρόνος πίσω μου...
ΑΛΛΑ...
Είμαι ευχαριστημένη από μένα... Γύρισα και κοίταξα τον χρόνο που άφησα πίσω μου και πραγματικά.. χαμογέλασα!! Ήταν ένας υπέροχος, εποικοδομητικός χρόνος!!
Άντε και στον επόμενο.. Να'μαι καλά, να πω τα ίδια και του χρόνου!!

(Τελικά όσα χρόνια κι αν περάσουν, το παιδί που όλοι κρύβουμε μέσα μας δεν φεύγει ποτέ...και αλήθεια είναι ότι καλύτερο να το αφήνουμε πού και πού να βγαίνει στην επιφάνεια... )!!

3 comments:

arkoudos said...

Χρόνια πολλά ζυγουδάκι λοιπόν, έστω και καθυστερημένα...
(Κάτι πήγε στραβά και δεν μπορούσα να διαβάσω τα post σου)

Αλλά όσο εσύ γράφεις, εγώ θα πετάγομαι που και που να σε διαβάσω :)

Χρόνια πολλά λοιπόν. Να 'σαι καλά, να πεις τα ίδια και του χρόνου!

occhiata said...

Ευχαριστώ πολύ αρκούδε μου...
Και για τα χρόνια πολλά..και που πετάγεσαι που και που... :)

arkoudos said...

Έχω μία ιδέα - να στέλνεις ένα mail κάθε φορά που κάνεις ανανέωση (ή συνδέεσαι στο ιντερνετ και διαβάζεις τα μηνύματα και τα comments σου)! Έτσι, δεν θα ξαναχάσω post σου... Πληροφοριες στο site μου :)