Saturday, October 23, 2004

Γιατί???

..Και καθώς έγραφα τα comments μου σε προηγούμενο θέμα..αναρωτήθηκα??
Γιατί??
Γιατί όλοι εμείς που γράφουμε σε blog..γράφουμε??
Για να μας διαβάζουν? Καλά..ψώνια είμαστε λίγο πολύ όλοι!! Καταθέσεις ψυχής έγραψα! Τόσο εύκολα καταθέτω ψυχή?? Σε κοινή θέα κιόλας?? Αν δεν ήθελα να με διαβάζουνε θα έγραφα ημερολόγιο..θα κρατούσα στο word κάποιο έστω..κάτι άλλο θα έκανα τέλος πάντων.. και καλά εγώ γράφω... Γιατί οι άλλοι με διαβάζουν και γιατί εγώ διαβάζω τους άλλους?? Λέτε όλοι να κρύβουμε μια "Τατιάνα" μέσα μας (αν θέλετε Χριστίνα..διαλέξτε..)??
Αυτό που ξέρω είναι ότι για όποιο λόγο και να συμβαίνει εμένα μου αρέσει.. Μου αρέσει να ακούω γνώμες ανθρώπων γι'αυτά που γράφω, να διαβάζω ιστορίες και να λέω κοίτα να δεις συμβαίνει και σε άλλους.. μου αρέσει πολύ να διαβάζω κάτι που με προβληματίζει και με κάνει να ψάχνομαι... να γελάω..να απορρίπτω.. ΟΛΑ!!
Λέτε να θέλω ψυχολόγο?? Μπα ... προβληματισμός είναι θα περάσει!!

2 comments:

Νίκος Κιτωνάκης said...

Ίσως γράφουμε διότι η ανάγκη για έκφραση των συναισθημάτων και των ιδεών μας δεν ικανοποιείται επαρκώς στην καθημερινή μας ζωή. Έχουμε να πούμε περισσότερα πράγματα απ'όσα μας επιτρέπουν οι συνθήκες και το blog, μας προσφέρει μία διέξοδο.

Περιχαρακωμένοι στην άνευρη ρουτίνα μας, μοναχικοί οδοιπόροι των πόλεων. Αυτοί είμαστε και αυτά είναι τα χαρακτηριστικά μας.

http://www.tekmirio.blogspot.com

occhiata said...

Αυτό με προβληματίζει και εμένα... γιατί δεν μπορούμε να το κάνουμε καθημερινά..με τους ανθρώπους γύρω μας!!Δεν ξέρω ίσως απλά γράφοντας και όχι κοιτώντας κάποιον στα μάτια να είναι πιο εύκολο!!Ευχαριστώ για την "επίσκεψη" nik kit..