Friday, September 17, 2004

Θα βρεθούνε??????

Θα βρεθούνε..θα βρεθούνε λέει ο "Αρκούδος"...
Ποιοι?? Όλοι αυτοί που ψάχνονται μεταξύ τους..(και εγώ μέσα..)
Είμαι και εγώ μια κοπέλα..γλυκούλα θα έλεγα..καλός άνθρωπος..από καλή οικογένεια..με τα γαλλικά και το πιάνο μου..(τρόπος του λέγειν..έτσι??) τέλος πάντων..νορμάλ!!
Όλοι όσοι με γνωρίζουν με ρωτούν το ίδιο.."Πώς και ελεύθερη??" (ψάχνουν να βρουν κουσούρι..) Αυτό ρωτάω και εγώ μερικές φορές..Πώς και είμαι ελεύθερη..Δεν είναι ότι δεν θέλω..να δεσμευτώ..(όπως πολλοί θέλουν να πιστεύουν..) ούτε ότι είμαι πολύ ανεξάρτητη..(όπως επίσης πολλοί μου έχουν πει..) απλά θέλω να δεσμευτώ με ουσία, με νόημα..όχι απλά για να σταματήσουν όλοι να ρωτούν!!
Αυτό που λένε οι περισσότερες γυναίκες.."Οι άντρες δεν υπάρχουν πια..." (όχι δεν αναφέρομαι στο τραγούδι..) δεν το πιστεύω.. Υπάρχουν και παραυπάρχουν.. Πού?? Παντού.. Μια βόλτα έξω να κάνεις..θα τους βρεις μπροστά σου.. στο αμάξι τους, στη δουλειά τους, στο μπαρ με τους φίλους τους, με τις γυναίκες τους (όχι..δεν ψάχνουμε τέτοιους..) παντού!! Το θέμα είναι τι θα κάνεις άμα τους βρεις..και δεν αναφέρομαι μόνο στον ευρύτερο κοινωνικό κύκλο γιατί εκεί τα πράγματα είναι λίγο πιο εύκολα...αν χάσεις μια ευκαιρία..θα έχεις άλλη..κι άλλη..κι άλλη.. Αν δεν υπάρχει τίποτα στον κύκλο σου τί γίνεται..???
Και ναι το ομολογώ...και εγώ φοβάμαι να πλησιάσω..και εγώ φοβάμαι να μιλήσω..να παραδεχτώ ότι κάποιος με ενδιαφέρει..όλα τα φοβάμαι..Αλλά (ναι θα το παραδεχτώ και αυτό..) και έχω πλησιάσει..και έχω μιλήσει....και από όλα!!(ναι..ναι..έχω φάει χυλόπιτα..ες!!)
Εγώ έχω τολμήσει..και τι???
Ναι είναι γεγονός..έχω παρεξηγηθεί!! Γιατί?? Κακό είναι?? Όχι απλά ακόμα δεν έχω (ούτε πρόκειται..φυσικά ποτέ , έχω σταματήσει να το ψάχνω..) καταλάβει τον τρόπο που σκέφτεται το κατά τα άλλα γλυκύτατο και πανέμορφο και άκρως..απαραίτητο..αντίθετο φύλλο!!
Επανέρχομαι...με παρεξήγησαν..με πήραν για..εύκολη να το πω?ελαφρόμυαλη να το πω?υπερβολικά δυναμική?? "Λυσσάρα"?? Δεν ξέρω!(και δεν αναφέρω το θέμα παρεξήγησης και σεξ..γιατί θα γράφω πολύ ώρα.. Αλήθεια πάντως αναρωτιέμαι..)
'Οταν δεν έχω τολμήσει.. απλά τίποτα..ακόμα αναρωτιέμαι!Αναρωτιέμαι τι θα είχε γίνει αν έκανα κάποια κίνηση.Αναρωτιέμαι όμως γιατί δεν έκανε και ο άλλος κάποια κίνηση..(μήπως φταίω και εγώ κάπου??)
Και ρωτάω κάθε φορά..να τολμήσω εγώ?? Και γιατί να μην περιμένω να τολμήσει ο άλλος?? Να δω..να καταλάβω..ενδιαφέρεται ή απλά θαυμάζει?? Και αφού όλα αυτά περνάνε στο μυαλό..μετά καταλαβαίνω ότι και οι ... υπόλοιποι κάπως έτσι πρέπει να σκέφτονται..να φοβούνται και αυτοί..
Και αν εμείς..(τα θηλυκά που τόσο αγαπάτε..) φοβόμαστε μία .. εσείς (τα αρσενικά που τόσο αγαπάμε..) φοβάστε δεκαπέντε.. Όπως και να το κάνουμε ο αντρικός εγωισμός είναι μεγαλύτερος σε τέτοια θέματα!
Και καταλήγω..ότι κάπως έτσι είμαστε όλοι..με τον φόβο..με τις σκέψεις..με τους προβληματισμούς μας..
Θα βρεθούμε...(που λέει και ο Αρκούδος..) Απλά εύχομαι..κάποια στιγμή ���������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������

No comments: