Wednesday, November 03, 2004

Ευχαριστώ..

Μου αρέσουν πολύ οι άνθρωποι που μπορούν να σου πουν κάτι διαφορετικό..Που με τον τρόπο που μιλάνε σε κάνουν να βλέπεις τα "πράγματα" από άλλη όψη..Που σε προβληματίζουν..που σου ανοίγουν το μυαλό λίιιιιιιιγο περισσότερο..Που δεν φοβούνται να πουν αλήθειες!!
Χθες βράδυ γνώρισα έναν τέτοιο άνθρωπο! Και νόμιζα ότι τώρα πια, στην εποχή μας, δεν υπάρχουν..όχι-όχι δεν υπάρχουν, μάλλον δεν ασχολείται κανείς!
Και ναι πήρα ένα μικρό "λιθαράκι" για να γίνει η occhiata λίιιιιγο καλύτερη!

Ευχαριστώ για τον καφέ και την παρέα, που ίσως να ξέχασα να το πω, αλλά σίγουρα το αισθάνθηκα..

Υ.Γ. (Άσχετο) ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ!!! (και όποιος κατάλαβε κατάλαβε..)

5 comments:

arkoudos said...

ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ!!! (και όποιος κατάλαβε κατάλαβε..)

occhiata said...

Επειδή είμαι καλός άνθρωπος..
Μπράβο και σε εσάς...!!!

occhiata said...

Βρε... δεν είναι τίποτα ερωτικό (αξιολάτρευτος και αρκετά γλυκός με πανέμορφα μάτια, άσε που είναι "αλλού").. απλά ένας καινούργιος άνθρωπος μπήκε στη ζωή μου και ελπίζω να μπορέσω να τον κρατήσω!!
Ευχαριστώ πάντως!!

Hector Drone said...

Μπράβο σε όλους σας.
Απλώς, για να γκρεμίσω μερικούς μύθους…
Κανένας άντρας, όσο γλυκός και αξιολάτρευτος κι αν είναι
δεν πίνει καφέ,
αφήνοντας αποστάγματα σοφίας να κυλήσουν από τα χείλη του…
Ούτε χάνει χρόνο προσπαθώντας να εντυπωσιάσει με πρωτότυπο και μυστηριώδη τρόπο κανέναν…
…πόσο μάλλον μία γυναίκα,
αν δεν βρίσκει και τα δικά της μάτια πανέμορφα ή πολλά υποσχόμενα.
Και sorry που θα γκρεμίσω ένα μύθο, αλλά κανείς δεν γεννήθηκε όντας «αλλού».,
Είναι απλώς ένα τέχνασμα, ώστε να επικαλεστούμε αργότερα την «αλλουσύνη μας». Παράδειγμα:
«μα τι θες τώρα; Αφού ξέρεις, εγώ δεν είμαι για τέτοια – είμαι αλλού!!!»
άρα… αφορισμοί του στυλ «βρε δεν είναι ερωτικό…» στις μαμάδες σας, όχι στα γατόνια των blogs.
Aα και για να μην έχει γραφτεί τίποτα καινούριο από τις 3 Νοεμβρίου… κάποιος «αξιολάτρευτος»… έχει πιάσει δουλειά, non?
:-)
μπράβο ΤΟΥ λοιπόν.
It always works

occhiata said...

Dear Hector..
Δεν ξέρω τί βιώματα έχεις εσύ στη δική σου ζωή..αλλά για να μην μπορείς να διακρίνεις κάποια θετικά στοιχεία ενός ανθρώπου, διαχωρίζοντας το φύλο του..τότε τί να πώ!
Προφανώς είσαι από τους τύπους, που χρησιμοποιούν το "αλλού" για δικούς τους "λόγους" και εμένα αυτό δεν μου κάνει καθόλου για "γατόνι"..
Αντιθέτως..
Anyway..ευχαριστώ για την επίσκεψη και για το comment!