Monday, November 29, 2004

Αναζήτηση χαράς....

Υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι που απλά σου βγάζουν κάτι, κάτι που σε προκαλεί να ανοίξεις την καρδιά σου και να πεις τον πόνο σου. Ένας από αυτούς είμαι και εγώ..Δεν ξέρω αν φταίω εγώ, η συμπεριφορά μου, τα μάτια μου,τα αυτιά μου, ο ώμος μου (ο δεξιός κυρίως είναι καλός για δάκρυα..), οι εμπειρίες μου, ο τρόπος που τους αντιμετωπίζω..δεν ξέρω. Πάντως οι περισσότεροι, φίλοι - γνωστοί-οικογένεια, μου λένε τον πόνο τους. Πόνο,παράπονα, ανασφάλειες, προβληματισμούς..όλα.. Ακούω..ξέρω να ακούω, αυτό μου λένε όλοι..Ακούω εντάξει, απλά θέλω να ακούσω και άλλα..Χαρούμενα!Το θέμα είναι ότι έχει περάσει κάμποσος καιρός που έχω ν'ακούσω κάποιον να μου λέει για τη χαρά του. Και πραγματικά χαίρομαι με τις χαρές των άλλων. Ιδίως με χαρά ανθρώπων που συμπαθώ, εκτιμώ και αγαπώ!
Μήπως τελικά υπάρχει περισσότερος "πόνος" (όχι τόσο με την δραματική έννοια..) στις ζωές μας από χαρές??? Ή απλά μόνο τα δυσάρεστα είναι για να μοιράζονται?? Μήπως αυτά που πονάνε, τα προβάλουμε παραπάνω απ'όσο πρέπει προς τα έξω?? Μήπως αυτά τραβάνε την προσοχή των άλλων?? Μήπως δεν χαιρόμαστε πια με τα απλά, καθημερινά πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας?Μήπως έχουμε ξεχάσει να χαιρόμαστε?? Μήπως έπρεπε να γίνω ψυχολόγος?? Μήπως....ουφ..σταματάω με τα μήπως!
"Φίλος είναι αυτός που θα χαρεί πραγματικά με τη χαρά σου....αυτό είναι το πιο δύσκολο", έλεγε ένας παλιός καλός φίλος (απωθημένο, ήθελα να το γράψω!!)!

Έχετε κάτι χαρούμενο που σας έχει συμβεί να το μοιραστείτε μαζί μου???

6 comments:

vanesssa said...

xexe :-) na ikseres poso se niwthw!
Xmmm kati xaroumeno na moirastoume mazi sou?
Eimai egyos :-)

(plaka kanw :P)

araxtos said...

Κάτι χαρούμενο?...
Τέλος πάντων….
Θα σου πω ένα…
Χαίρομαι που είσαι εδώ….
Χαίρομαι που είναι η Mandy…
Χαίρομαι που είναι η Vanesssa…
Χαίρομαι που είναι ο arkoudos (δυστυχώς την κοπάνησε από το δάσος)
Χαίρομαι και για 3-4 ακόμα
Χαίρομαι που θα είμαστε μαζί τα Χριστούγεννα, θέλετε δεν θέλετε, θα με ανεχτείτε.
Θέλετε το ξέρω, άλλοι δεν θα ήθελαν.
Είναι όπως λένε, σ αγαπάω και δεν με νοιάζει αν εσύ μ αγαπάς.
Εμένα με νοιάζει, άλλοι το λένε.

Oneiros said...

Γενικά χρωστάμε αναγνώριση στα καλά πράγματα που βιώνουμε, ειδικά όταν αποτελούν σπάνια εξαίρεση στα δυσάρεστα. Κάποτε μου χάρισαν ένα τετράδιο για να γράφω καθημερινά ότι καλό μου συνέβαινε, αλλά πολύ γρήγορα σταμάτησα να το ενημερώνω. Κάποια στιγμή, σκοπεύω να ξαναρχίσω, έστω κι αν οι σελίδες θα είναι μόνο στο μυαλό μου (χρωστάω updates χρόνων).

Το δικό μου ευχάριστο για σήμερα είναι ότι άρχισα επιτέλους να εφαρμόζω την αλλαγή πορείας (ή τουλάχιστον, το πρώτο τακ), που σχεδίαζα για χρόνια, μακριά από το karoshi. Το αν θα ευοδωθεί η προσπάθεια, μένει να φανεί.

Anonymous said...

Ναι, αλλά και: "Τους αληθινούς φίλους μας τους ανακαλύπτουμε στη δυστυχία μας", Ισοκράτης.

Ότι πρέπει να δίνουμε περισσότερη αξία στα χαρούμενα πράγματα που μας συμβαίνουν ανελιπώς κάθε μέρα, πρέπει!
Χμ... γυρνάω σήμερα στο σπίτι, μη έχοντας μαζί μου ούτε κινητό ούτε κλειδιά, μόνο αυτά του αυτοκινήτου, οπότε μπαίνω μέσα, βάζω μουσική και περιμένω...μετά από 30-50 λεπτά(δεν είχα ούτε ρολόι) καταφτάνει η μαμά μου, εμφανίζομαι κι εγώ και μου λέει "τώρα γύρισες?" Να ΄σαι καλά βρε μαμά,μ΄έκανες και γέλασα!

boyblue said...

Κάτι χαρούμενo?
let's see...
hm...
yr screen!
its pink!
yes, yr screen made my heart skip.
περνάω?

occhiata said...

Γύρισα και'γω σπίτι..και τσουπ...χαμόγελο χαράς!
Ναι βρε από τα comments δημιουργήθηκε..
Από Vanesssa που νιώθει και νιώθω ότι υπάρχουν και άλλοι (είμαι νορμάλ...!!!)από Mandy που με έπεισε ότι πρέπει να μπω και'γω στο πνεύμα των Χριστουγέννων..(που είναι το φθηνό μαγαζί, γιατί εδώ στο Μαρούσι...)από Αραχτό γιατί θα γιορτάσει μαζί τα πρώτα μου blogoχριστούγεννα, από Oneiro ..
μαζί στο ΜΑΚΡΙΑ (εγώ έχω κάνει ήδη κάποια δειλά βηματάκια..),από μαμά Wisdom που μ'έκανε και μένα να γελάσω..και από Hardcorearena επιτέλους..κάποιος σχολίασε το ροζ..χμμ!!!
Να είστε όλοι καλά και πάντα χαρούμενα...μας εύχομαι!!