Wednesday, November 17, 2004

Αντρική βραδιά...

Μπήκα σπίτι και μου μύρισε ζέστη..(μπορείς να μυρίσεις τη ζέστη?? Λέμε τώρα..)
Καλοριφέρ, χαλιά.. Κόζικα! Θα βάλω λοιπόν τη μάλλινη ζακετούλα μου, τις μάλλινες πολύχρωμες καλτσούλες μου (αυτές με τα δαχτυλάκια..) και έτοιμη!! Θα χουχουλιάσω στον καναπέ περιμένοντας το έτερον μου ήμισυ ("κρύο - κρύο καιρός για δύο" δε λένε??), την αδερφή μου εννοώ (όχι..δεν έφυγε ακόμα!) να περάσουμε μια απ'τις "αντρικές" βραδιές μας!!Βραδιά μπάλας..
Φαγητό απ'εξω (πίτσα ή σουβλάκια, τα υπόλοιπα έχουν απορριφθεί για πρακτικούς λόγους!) αλκοόλ (καλά μπορεί και κόκα δεν ξέρω..) τα απαραίτητα γούρια μας (καπέλο Εθνικής, κομπολογάκια και σημαιούλες) (πώς νομίζατε ότι πήραμε το ευρωπαϊκό??) πολλά τσιγάρα και ναι το παραδέχομαι και δημοσίως..επιτρέπονται βρισιές και ρεψίματα (oupsssss!!!sorry!!)!
Ας πάρουμε λοιπόν την πολυπόθητη νίκη, όπως έκαναν οι αξιολογότατοι νέοι μας εχθές..

ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!

(Το ξέρω ότι η εισαγωγή είναι άσχετη...έτσι μου'ρθε..μπαααααα!!)

8 comments:

arkoudos said...

Τα καπέλα, τα κομπολόγια και οι σημαιούλες πιάσανε εχθες...

Βρε, μπας και σου χρωστάμε ένα ευχαριστώ για το ευρωπαϊκό; :)

Stefanos said...

Πάντως τα περί χοντρού κρύου είναι κάπως υπερβολικά. Εγώ ήμουν γήπεδο και δεν έκανε καθόλου κρύο.
Μέχρι και γυναίκες χωρίς μπουφάν κυκλοφορούσαν:))

arkoudos said...

Για να δούμε, για σήμερα, καμιά καλή κουβέντα, έχετε; Καμιά ευχή, τίποτα; :)

occhiata said...

Είδατε βρε??? Θα γίνω και η νέα μασκότ της Εθνικής..
Όσο για το κρύο, όντως..έφαγα πολύ περισσότερο τις τελευταίες μέρες...
Και Αρκούδε...παρόλο που καλή κουβέντα δεν είπα (είμαι και ειλικρινής τρομάρα μου..)μια χαρούλα τα καταφέρατε..άντε να δούμε και σήμερα!!

arkoudos said...

Αντε βρε, σας εύχομαι και εγώ, με όλη μου την καρδιά, σας εύχομαι λοιπόν, εύχομαι λέω...

...είναι δυσκολότερο από ότι νόμιζα...

...σας εύχομαι... σας εύχομαι... καλή επιτυχία!

(ουφ)

occhiata said...

Το ξέρω ότι από μέσα σου Αρκούδε ευχόσουν άλλα πράγματα..και τα αποτελέσματα τα είδαμε!!
Πίκρα...πίκρα...πίκρα...κρίμα...κρίμα...κρίμα!!

araxtos said...

occhiata γιατί δεν μπορώ να στείλω comment στο νεο σου ποστ?

occhiata said...

Δεν ξέρω Αραχτέ γιατί δεν μπορούσες..ξέρω ότι τώρα μπορείς! Για δοκίμασε και πραγματικά είμαι περίεργη για το τί θα γράψεις!