Monday, November 15, 2004

New post....

Ομολογώ ότι δεν έχω την ευχέρεια να ανοίγω συχνά τον υπολογιστή μου... οπότε κάθε φορά που μου έρχεται κάτι που θα ήθελα να γράψω εδώ μέσα, αρπάζω χαρτί και μολύβι..και γράφω...
Πόσα έχω γράψει... για γέλια και για κλάμματα, στις μαύρες μου και στις χαρές μου και τώρα είμαι εδώ μπροστά του και... κενό!! Τίποτα βρε παιδί μου..τίποτα!
Δεν θα μπορούσα να αντιγράψω κάτι απ'όλα αυτά, δεν με εκφράζει την συγκεκριμένη στιγμή!
Η συγκεκριμένη στιγμή απλή, χωρίς σκέψεις με ένα καφεδάκι και μουσικούλα στο ραδιόφωνο!
Και αφού δεν γράφω...θα διαβάσω, θα διαβάσω τί καινούργιο έχει γραφτεί στα αγαπημένα μου blog!!
Άντε..καλή εβδομάδα να έχουμε!!

1 comment:

araxtos said...

Κοίτα, έχεις και φανατικούς αναγνώστες, μη μας στερείς τη χαρά να τα διαβάζουμε όλα. Ακόμα και να μην ταιριάζουν στη στιγμή.
Εγώ (υπερβάλοντας)? θα σου ζήταγα να γράψεις και περσυνά κείμενα.
Διάβασε αυτά που σου γράφω σαν απάντηση στο ποστ μου για να καταλάβεις το λόγο.

Καλή εβδομάδα και από δω