Friday, December 10, 2004

Τηλέφωνο..

Τηλέφωνο 8.45 μ.μ.
- Έλα! Όλα καλά??
-Καλά, καλά!
- Τι θα κάνουμε σήμερα??
-Τίποτα..βαριέμαι κρυώνω και λέω να χουχουλιάσω στον καναπέ μου με κανένα D.V.D.
- Και εμείς βαριόμαστε και κρυώνουμε, γι'αυτό είπαμε να πάμε για κανένα ποτάκι...
Δεν γράφω την υπόλοιπη συνομιλία. Το point είναι ότι δεν έπαιρνε για απάντηση "όχι" και αναγκάζομαι τώρα να ξεκουβαλήσω, απ'την υπέροχη βραδιά που είχα στο μυαλό μου (ναι είναι υπέροχο το χουχούλιασμα ακόμα και αν είσαι μόνος!!).
Σε ερώτηση μου αφού βαριόμαστε όλοι, γιατί δεν κάθεται η καθεμία σπίτι της...η απάντηση είχε να κάνει με την ηλικία μου και με τον κύκλο γνωριμιών μου, ο οποίος πρέπει να διευρυνθεί (κατά αυτές πάντα..)!
Δηλαδή να αφήσω το χουχούλιασμά μου (την αγαπάω αυτή τη λέξη) και να πάω να πιω ποτό, να ακούσω μουσική (σε αυτό δεν έχω πρόβλημα) και να γνωρίσω το μισό (μπορεί και ολόκληρο) μπαρ (γιατί η Ε. είναι πολύ ωραία γυναίκα..)να πιω τον άμπακο, γιατί.."μας τα κεράσανε τα παιδιά..δεν κάνει" και να καταλήξω σπίτι, νυσταγμένη!!
Θα πάω..θα πάω γιατί το αρνούμαι συνέχεια και ήδη έχουν αρχίσει τα παράπονα!
Απλά θα προστεθεί στην ζωή μου ένα ακόμα βράδυ, από αυτά που εγώ αποκαλώ...χαζοξενύχτια!!
Ζεστάθηκε και το νερό...πάω για μπάνιο!!!

12 comments:

arkoudos said...

Θα μας πεις πως πέρασες τελικά;

Dimitris Athanasiadis said...

Και το κυριότερο γιατι τα θεωρείς χαζοξενύχτια...;

Nassos K. said...

Και στην τελική, πότε θα μας γνωρίσεις την Ε.;

occhiata said...

Για να λύσω λοιπόν τις απορίες..
Πέρασα μια βραδιά, όπως περνούσα τις εφηβικές μου..
Πολύ,πολύ,πολύ αλκοόλ...(που τώρα πια το αποφεύγω), δεν γνώρισα τον έρωτα της ζωής μου, γνώρισα το μισό μαγαζί..Δεν λέω καλά ήταν,μάλλον πιο σωστά..διαφορετικά!!Χαζοξενύχτι γιατί ο δικός μου τρόπος διασκέδασης έχει λίγο αλλάξει από την εφηβεία μου..Δεν μου λέει κάτι το ποτό στο χέρι και όλοι να κοιτάνε γύρω-γύρω, μήπως "αρπάξουν" κανά βλέφαρο ή...κάτι άλλο!!Και η βραδιά ήταν κάπως έτσι..(εγώ χόρευα και χασκογελούσα συνέχεια..τελείως εκτός τόπου,χρόνου κ.λ.π.)!

Υ.Γ. Η Ε. μετά από ερωτική απογοήτευση που είχε πρόσφατα..(ναι έχουν και οι ωραίες γυναίκες τέτοια)είχε όρεξη για βλέφαρα..Και κατέληξε να μιλάει με έναν (κατά τη δική μου, προσωπική άποψη)μ......!!
Το αλκοόλ με τη μοναξιά είναι συνδυασμός...καταστροφικός!! ΑΥΤΑ!!!

vanesssa said...

Και καλά εσείς βρε κορίτσια...
Εγώ?Από τώρα?Το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ με την παρέα μου.Τα θεωρώ χαζοξενύχτια και όλο "τραβάτε με κι ας κλαίω" καταλήγω.

arkoudos said...

Σωστός ο Crazy, to the point όπως πάντα... ότι εμείς σκεφτόμαστε, αυτός το λέει! :)

Το δικό μου το χούι δεν λέει club (με χορούς και ορθάδικα) αλλά barάκια, με low, speakable music, και παρέα κουβέντας...

Areth said...

"Το αλκοόλ με τη μοναξιά είναι συνδυασμός...καταστροφικός!!"Μια χαρά τα λες...μια χαρούλα...
Α,Αρκούδε, και σκαμπώ να βάλουμε στο πλάνο του μπαρακίου, δεν αντέχεται η ρημάδα η ορθοστασία στην ηλικία μου...

occhiata said...

Χαίρομαι που "υπάρχουν και άλλοι" γιατί συνήθως εγώ τρώω κράξιμο..(γέρασες βρε...)!
Vanesssa...θες να πεις κάτι για την ηλικία μας?? (όντως γέρασες βρε...)!
Για τους λοιπούς..μπορώ να κανονίσω έξοδο με Ε. και τελείως τυχαία να βρεθείτε εκεί..
Δεν θα χρειαστεί να σας πω ποια είναι η Ε... Θα την καταλάβετε σίγουρα..(να πείτε και σε μένα μια καλησπέρα έτσι..?:)

arkoudos said...

Ας έρθετε στο bar (και εσεις, και η Ε) και θα βρούμε και πολυθρόνες! :))

Μια καλησπέρα; Για την φίλη μου την occhiata, ένα φιλάκι (στο μάγουλο βρε αλήτες) είναι το λιγότερο!

vanesssa said...

Aloimono kale,mia xaroula i ilikia sas.Egw "eimai nini akoma" :PP

occhiata said...

Να'σαι καλά Αρκούδε μου...όσο υπάρχουν άντρες σαν και σένα, τόσο υπάρχει και ελπίδα!!
Vanesssaki πόσο είσαι βρε??

vanesssa said...

min to peis paraeksw...(20 para ena :p)