Tuesday, December 21, 2004

DEL

Έγραφα τόση ώρα κάτι, αλλά το έσβησα. Ήταν μεσ'τη μαυρίλα και δεν αρμόζει μέρες που είναι (ούτε η διάθεσή μου βέβαια)! Απλά θα γράψω ότι ψάχνω να βρω το "χριστουγεννιάτικο πνεύμα" (?), να βρω έστω κάτι να νιώσω καλύτερα. Ως γυναίκα θα φτιάξω το μαλλί (αύριο έκλεισα ραντεβού) θα γίνω μια κούκλα και θα πάρω τα μικρά τα ξαδερφάκια μου (πάντα τα παιδιά φτιάχνουν το κέφι..) να πάμε μια βόλτα στην στολισμένη Αθήνα..δεν μπορεί..αν πάρω ένα σκουφάκι κόκκινο, κάνω και μια βόλτα στο Σύνταγμα (όχι..θα κρατηθώ.. ΔΕΝ θα φάω ζαχαρωτά και γλυκά!) κάπου θα το βρω το άτιμο!!

(Το μόνο που λίγο μου έφτιαξε το κέφι ήταν το μπαλκόνι του 3ου..όχι απλά γιορτινό..για γέλια!Αχ βρε κύριε Κώστα με την κόντρα σας με τους απέναντι!!)

3 comments:

Nassos K. said...

Αντιγράφω από το blog μου:

Αρχισα να ανεβαίνω ψυχολογικά (ναι, occiata, δεν βρίσκω ακόμη "Χριστουγεννιάτικη" διάθεση, αλλά περνάω πολύ καλά), και περιμένω την Πρωτοχρονιά.

και ακόμα:

Ξεκολλήστε ρε! Κάθε μέρα είναι Χριστουγέννα. Δίνω άδεια στον εαυτό μου και την ξεκινάω από τώρα!

Νομίζω καταλαβαινόμαστε.

Χάπι nu γίαρ!

araxtos said...

Θα σου έγραφα ένα ποίημα αλλά δεν έχω έμπνευση.
Το «πνεύμα των Χριστουγέννων» φταίει.
Μου πήρε το δικό μου «πνεύμα»
Το κρέμασε στο δέντρο στο Σύνταγμα.
Αν πας θα το δεις
Προσπαθεί να φτάσει το αστέρι.
Αλλά κρυώνει κι όλλας εκεί ψηλά.
Πιο χαμηλά είναι ζεστά.
Περιμένω και γω να δω τι θα διαλέξει.

araxtos

boyblue said...

i know what u mean...
if u find it..tell me where it's hiding..
i will do the same of course.
πάντως, μεταξύ μας, μην αποκλείεις έτσι τα ζαχαρωτά...
u know they have mysterious powers..
μαλλί yes...
και buy yrself a present or two...
u deserve it...
παπούτσια? ahhhhh...new shoes...
όσο για βόλτα με τα τσιπιρίκια...NAI!!!!
a sure remedy...
they have a way of making the silly world of grown ups look so, um, silly!
have fun!!!